Tuesday 24 May 2011

Internet Dan Rakan

Kebanyakan remaja pada hari ini pasti pandai menggunakan internet... Laman sembang sosial antara laman web yang paling banyak digunakan oleh remaja pada zaman ini... Facebook, twitter, myspace, friendster merupakan contoh laman sembang sosial yang popular or pernah popular... Anonymous Wajdi juga tak ketinggalan dalam fenomena ni... Ramai rakan rakan cyber yang saya kenal dan masih lagi rapat macam Biela Bell, Nazreen, Kyo dan ramai lagi.... Tak ketinggalan juga dengan bantuan internet, saya juga berjaya menyambung kembali tali persahabatan yang putus disebabkan beberapa faktor... Tanpa tagged, tak mungkin saya akan berhubung kembali dengan Sufi dan ramai lagi... Saya seronok dapat berchatting dengan rakan kerana at least saya tak melakukan perkara perkara yang merosakkan akal... Thanks kepada kawan kawan kerana membuatkan cuti saya menjadi kurang bosan... Hurm, cinta di internet satu fenomena yang pelik juga pada saya... Saya tak faham bagaimana seseorang boleh bercinta dengan someone yang dia tak pernah jumpa pun... Bukan kah ada sedikit kejanggalan nya di situ? Apa apa pun, gunakan la laman sembang sosial dengan sebaiknya... Jangan la menyalah gunakannya untuk menipu dan pelbagai aktiviti tak baik lagi... That's it for now... Thanks for reading... Take care... Thank you... Jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment