Tuesday 24 May 2011

High Espectation

Saya ada baca status kawan saya di facebook yang lebih kurang begini... Jangan la berharap terlalu tinggi atau kita akan kecewa ya amat... Hurm, saya hormat dia nya pendapat tapi saya berpendapat sebaliknya... Tanpa harapan, kita tak kan ada penggerak untuk kita melakukan sesuatu dalam kehidupan seharian kita... Hidup kita akan menjadi boring dan tak ada matlamat... Dan itu sudah semestinya bukan hidup yang Anonymous Wajdi impikan.... Saya bukan seorang yang bijak... Tapi saya ada matlamat saya sendiri... Saya ingin berjaya dalam hidup saya... Kekadang, kita tak perlu dengar kata kata orang lain untuk menentukan hidup kita sendiri... Ya, kita perlukan nasihat dari yang lebih pakar tapi hidup kita, kita yang tentukan la kan... By the way, about kegagalan... Allah maha adil... Setiap perkara yang terjadi, pasti ada hikmahnya... Mesti ada sebab kenapa kita gagal... Takkan pokok bergoyang melainkan ditiup angin.... Saya dah terjatuh berkali kali dalam hidup saya... Tapi, you know what, saya tak kan give up.... Saya akan terus mencuba untuk mendaki tangga kejayaan kerana saya tahu saya pasti akan berjaya nanti... Begitu juga dengan ANDA.... Kalau kita gagal sekali, itu tak bermakna kita akan gagal selamanya... Janganlah berputus asa kerana Allah bersamamu... Macam pernah dengar ja ayat tu... Entah la... Jadi usahalah untuk menjadi yang terbaik dalam apa saja yang kita semua buat... That's it for now...
Thanks for reading... Take care... Thank you.... Jumpa lagi.....

No comments:

Post a Comment